Zimska škola informatike dugogodišnji je program Hrvatskog saveza informatičara kojim se želi dodatno
obrazovati mlade, nadarene informatičare osnovnih i srednjih škola iz cijele države,
od početnih do naprednih, osposobiti nastavnike
svih struka kako bi lakše uveli informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavu,
te nastavnicima informatike dati priliku za usvajanje novih informatičkih znanja.
Logo – napredni
Opis radionice:
Polaznici radionice će kroz rješavanje zadataka s natjecanja upoznavati i primjenjivati naprednije mogućnosti programskog jezika LOGO. Razina znanja i zahtjevnost povećavat će se tijekom radionice. Naglasak radionice bit će na osmišljavanju i rješavanju zadataka s viših razina natjecanja.
Predznanje:
Nužno je dobro poznavanje programskog jezika LOGO.
Ciljna skupina:
Učenici osnovnih škola.
Python
Opis radionice:
Polaznici radionice učit će programirati u programskom jeziku Python. Usporedno će se rješavati zadaci s natjecanja te će se ustvari polaznici radionice pripremati za natjecanja. Učit će se algoritmi koji se pojavljuju na natjecanjima u osnovnoj školi, polaznici će osmišljavati rješenja za zadatke s osnovnoškolskih natjecanja te se pripremati za ista. Razina znanja i zahtjevnost radionice postepeno će se povećavati tijekom vremena. Naglasak radionice bit će na primjeni programskog jezika Python u osmišljavanju i rješavanju natjecateljskih zadataka.
Predznanje:
Poželjno je znanje osnova programiranja, ali nije nužno.
Ciljna skupina:
Učenici osnovnih škola.
C++
Opis radionice:
Polaznici radionice učit će programski jezik C++. Ubrzanim tempom polaznici će naučiti osnove jezika te se posvetiti složenijim naredbama i mogućnostima, uz paralelno učenje STL-a. Naglasak radionice biti će na programskom jeziku C++, njegovim svojstvima te primjenama u konkretnim situacijama.
Predznanje:
Poželjno je dobro poznavanje nekog programskog jezika.
Ciljna skupina:
Svi učenici srednjih škola te oni učenici osnovnih škola koji dobro poznaju neki programski jezik i imaju natjecateljskog iskustva.
Algoritmi
Opis radionice:
Polaznici ove radionice učit će osnovne i napredne algoritme, rješavati teže zadatke s natjecanja, simulirati tijek natjecanja te učiti kako se natjecati. Polaznici će odlukom voditelja biti podijeljeni u nekoliko radionica ovisno o predznanju i dosadašnjim rezultatima.
Predznanje:
Nužno je dobro poznavanje nekog od programskih jezika (Python, C++).
Ciljna skupina:
Učenici osnovnih i srednjih škola koji dobro poznaju neki od programskih jezika te imaju natjecateljskog iskustva.
Rust
Opis radionice:
Rust je relativno mlad programski jezik sličan C++. Kombinira brzinu i kontrolu low-level programskih jezika sa sigurnošću i dobrim alatima high-level jezika. Rust je lako pisati, čitati i debuggirati, a i brz je. Trenutno je među 20 top jezika koje koriste programeri.
Predznanje:
Nužno je dobro poznavanje programskog jezika C++.
Ciljna skupina:
Učenici srednjih i osnovnih škola koja dobro poznaju programski jezik C++.
Godot
Opis radionice:
Polaznici radionice će naučiti kako izrađivati igrice na jednostavan način s programskim jezikom sličnom Pythonu i s velikim mogućnostima.
Predznanje:
Poželjno je poznavanje nekog od programskih jezika.
Ciljna skupina:
Učenici osnovnih i srednjih škola koji žele naučiti osnove izrade igrica.
CoSpace
Opis radionice:
Upoznajte simulacijski program za upravljanje virtualnim robotima.
Predznanje:
Nije potrebno predznanje.
Ciljna skupina:
Učenici osnovnih i srednjih škola.
|
U Zagrebu, 16. prosinca 2020. |
Za Hrvatski savez informatičara: Krešimir Malnar, tajnik |